Op welke manieren kan ik betalen?

De betalingen in de webshop verlopen via Mollie. Hier kan worden betaald met ideal, Sofort en Sepa.

 

Kan ik een bestelling plaatsen buiten Nederland?

Ja dit is mogelijk. De extra verzendkosten komen voor rekening van de consument.

 

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Wanneer jouw bestelling is betaald, wordt deze binnen één tot twee werkdagen verzonden, gerekend vanaf de dag nadat jouw bestelling is geplaatst.

 

Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling binnen komt?

Rider & Competition verzendt met PostNL. Onder normale omstandigheden wordt jouw pakketje binnen één tot twee werkdagen na de verzendbevestiging geleverd. 

 

Kun je bekijken waar jouw pakketje is door een Track and Trace nummer?

Wanneer jouw pakketje wordt verzonden met een brievenbuspakketje of met de pakketpost is dit mogelijk. Je ontvangt hier automatisch een mail van op het mailadres welke je hebt doorgegeven bij jouw bestelling. Middels de link die hier in staat kun je jouw bestelling volgen en eventueel wijzigingen aanbrengen in de levering hiervan.

Bestellingen die in een envelop passen worden met de brievenpost verzonden. Dit scheelt veel qua kosten en is even snel. Helaas is dit niet te traceren. Er staat altijd een retouradres op waardoor het niet kan voorkomen dat een pakketje kwijt raakt bij de post.

Wil jij jouw bestelling kunnen volgen, maar heb je betaald voor het verzenden met de brievenpost? Stuur dan tijdig een berichtje zodat jij de gegevens voor de verrekening kunt ontvangen. 

PostNL heeft feitelijk twee weken de tijd om jouw pakketje te bezorgen.

 

Kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?

Dit is mogelijk, mits jouw retour aan het retourbeleid en algemene voorwaarden voldoet. 

Retourbeleid - Algemene voorwaarden

 

Heb je andere vragen?
Stuur dan jouw vraag per mail naar: riderandcompetition@gmail.com

Vergeet -wanneer je al een bestelling hebt geplaatst- niet je bestelnummer te vermelden zodat ik gelijk de gegevens in kan zien.